Туристичне обслуговування

Термін навчання:
на базі 9 класів: 3 роки 6 місяців
на базі 11 класів: 2 роки 6 місяців

Форма навчання: – денна .
Навчання у коледжі за спеціальністю «Організація туристичного обслуговування» проводиться за рахунок коштів фізичних осіб.

Прийом заяв:
на базі 9 класів: з 02 по 20 липня;
на базі 11 класів: з 02 по 31 липня;

Строки проведення вступних іспитів:
на базі 9 класів: з 21 по 31 липня;
на базі 11 класів: з 02 по 31 липня;

Документи для вступу: переглянути

Вступні іспити:
На базі 9 класів:

  1. українська мова (тести)
  2. географія (тести)

На базі 11 класів: конкурс сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти

  1. з української мови та літератури (обов’язково)
  2. з математики або географії (один з предметів за вибором)

 Про спеціальність:

Фахівець з туристичного обслуговування – це фахівець, який:

  • знає організацію функціонального процесу в підрозділах туристичних комплексів;
  • вміє організовувати комфортні умови для працівників та клієнтів;
  • забезпечує конкурентоспроможність послуг;
  • організовує посередницьку діяльність між тур фірмоютаготельним підприємством;
  • забезпечує раціональне та ефективне використання матеріально-технічної бази;
  • організовує підготовку та перепідготовку кадрів з метою формування необхідного кваліфікаційного рівня комфорту обслуговування;
  • аналізує обсяг реалізації послуг;
  • здійснює оперативний контроль за діяльністю у відповідності з виробничими програмами та графіком роботи;
  • контролює своєчасність здійснення розрахунків і надходження платежів;
  • володіє технічними операціями з оформлення, реєстрації та розрахунку з рекреантами;
  • планує впровадження нових технологій обслуговування та інформаційних послуг у підрозділах,
  • забезпечує єдність вимог до культури обслуговування.

Програма навчання:

Теоретичне навчання здійснюється за інноваційними технологіями з використанням персональних комп’ютерів. Високий рівень підготовки фахівця забезпечується вивченням циклу соціально-економічних, фундаментальних, професійно-орієнтованих та спеціальних дисциплін.
Майбутні фахівці з туристичного обслуговування одержують не тільки фахову, а й глибоку організаційно-управлінську підготовку з менеджменту, маркетингу, бухгалтерського обліку, фінансів підприємств, економічного аналізу, сучасних комп’ютерних технологій, іноземних мов.

Професійна діяльність випускника

Вища освіта за обраною спеціальністю на освітньо-кваліфікаційному рівні “Молодший спеціаліст” дає можливість працювати в умовах ринкової економіки на посадах:

  • завідуючого бюро (квиткове обслуговування);
  • завідуючого складом;
  • керівника туристичної групи;
  • завідуючого господарством (готельним);
  • організатора подорожей (екскурсій);
  • оператора механізованого розрахунку в готелі;
  • керуючого готелем (кемпінгом, пансіонатом);
  • агента з організації туризму;
  • адміністратора;
  • чергового інформаційно-довідкової служби;
  • чергового на поверсі (готелю, кемпінгу, пансіонату);

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *